Ce înseamnă tur virtual în Google Maps?
Atunci când vorbim despre crearea tururilor virtuale, ne vine în minte imediat Google, unde cel mai des întâlnim utilizarea acestui tip de afișare a locurilor sau a încăperilor. Și acest lucru este foarte potrivit, deoarece popularitatea călătoriilor virtuale în sistemul Google este extrem de mare. Popularitatea este determinată de faptul că o mulțime de oameni folosesc hărțile și dacă vă promovați și afișați afacerea în realitatea virtuală pe hărțile Google, veți obține automat un grad ridicat de interes din partea potențialilor clienți.
Turul virtual al locației dvs. va fi afișat direct pe harta Google și în aplicația Google Street View (Vizualizare Street View).
Practic toată lumea cunoaște, că turul din Google Street View este alcătuit din panorame foto de 360 de grade - o funcție utilă prin care utilizatorul poate vizualiza strada în mod panoramic. Acest lucru oferă posibilitatea de a vedea detaliile terenului fără a părăsi computerul sau telefonul. Serviciul nu suportă modele 3D, dar ceea ce este afișat în fotografiile panoramice vă permite să observați detaliile necesare. De asemenea, dacă scanăm imaginea din mijlocul străzii, algoritmii Google vor permite conectarea trecerii din stradă în interiorul încăperii dvs.
Ce obțineți datorită tururilor virtuale în Google Maps?
Cu cât aveți mai mult entuziasm în dezvoltarea afacerii dvs., cu atât mai multe oportunități se deschid în fața dvs. Un adevărat cunoscător al timpului și ideilor utile va putea să-și valorifice întregul potențial de lucru disponibil.
Ce puteți vedea pe harta Google Maps:
- Afacerile locale. Magazine, centre comerciale și restaurante. Oricine va avea ocazia nu doar să vadă lista produselor comercializate sau meniul, ci și să facă o excursie prin interiorul locației.
- Spațiile comerciale. Birourile cu o atmosferă potrivită și confortabilă îmbunătățesc semnificativ nivelul de productivitate. Astfel de tururi virtuale sunt un ajutor excelent pentru cei, care sunt în căutarea unui oficiu spațios cu condiții confortabile. Cu un tur virtual în Google Maps acest lucru va fi posibil de executat și la distanță.
- Atracții turistice: muzee, expoziții, parcuri. Ajută oamenii să ia decizii importante, cum ar fi ce să facă într-o anumită zi liberă. Frumusețea tururilor virtuale nu lasă loc de îndoială că ieșirea din casă și vizitarea unui alt loc minunat vor fi cea mai bună idee.
- Turism: hoteluri și stațiuni. Translați atmosfera concepută de către proprietar. Translați tot, ce vreți să aratați. Apoi clienții vor dori să se întoarcă din nou și din nou anume la dumneavoastră.
Există multe opțiuni de utilizare a tururilor virtuale în Google. Totul depinde de necesitățile și dorințele dvs. Bazându-vă pe preferințele dvs., procesul de creare a turului se desfășoară într-un mod convenit anterior, iar rezultatul nu va întârzia să apară, astfel încât să vă bucurați de creșterea popularității afacerii dvs. în doar câteva zile.
Beneficiile turului virtual în Google Maps
Având în vedere cât de populare sunt tururile 3D pentru promovarea propriei afaceri, putem concluziona că această funcție probabil rezolvă multe probleme legate de atragerea unei baze de clienți. Acest lucru se explică prin câțiva factori destul de importanți, cum ar fi faptul că prin comandarea unui tur virtual în Google Maps, veți obține:
- Mai mare loialitate. Apelezi la categoria de persoane interesate, care este ținta ta. Ei, la rândul lor, sunt dispuși să vă răsplătească la fel, continuând să se întoarcă la voi, deoarece majoritatea aleg lucrurile obișnuite, verificate, care și-au dovedit deja valoarea.
- Mai multe vizite. Desigur, dacă afacerea dvs. va fi afișată pe hartă, acest lucru va oferi altora posibilitatea de a vă vedea pentru prima dată sau din nou. Cu cât magazinul dvs. este mai vizibil, cu atât mai mulți clienți veți atrage.
- Mai multe vânzări. Desigur, un număr mare de vizite afectează venitul anual total.
- Oportunitatea de a vă promova afacerea. Totul este supus dezvoltării, iar afacerea dvs. nu va fi o excepție, dacă puneți în aplicare idei cu adevărat interesante.
- Un nivel ridicat de competitivitate. Nu toată lumea recurge la astfel de opțiuni interesante pentru promovarea afacerii lor, deoarece nu le consideră prea utile, limitându-se la metodele vechi și obișnuite. Cu toate acestea, nu trebuie subestimate posibilitățile digitale, deoarece numărul de utilizatori de internet crește în fiecare an. Astfel, veți ajunge să fiți mai de încredere pentru oameni, deoarece vor putea să vă vadă fără să-și desprindă privirea de la ecranul telefonului sau computerului.